advocaten software om altijd en overal te kunnen werken

overstappen van Advocaat Centraal naar Advoperfect, makkelijk en vertrouwd

Advocaat Centraal is een Nederlandse softwareoplossing die speciaal is ontwikkeld ter ondersteuning van advocatenkantoren en juridische dienstverleners. De software richt zich op het efficiënt organiseren van administratieve en praktijkondersteunende werkzaamheden binnen de advocatuur.

De eigenaar van Advocaat Centraal, Kluwer, heeft aangekondigd dat het pakket per 1 januari 2026 wordt beëindigd. Na deze datum blijven de gegevens nog één maand toegankelijk; vervolgens worden alle data definitief verwijderd en wordt de website offline gehaald.

Advoperfect biedt een moderne, online oplossing die specifiek is afgestemd op kleine advocatenkantoren. De gegevens uit Advocaat Centraal kunnen zo volledig mogelijk worden geconverteerd, zodat u zonder onderbreking kunt blijven doorwerken. Ook uw declaratie wordt volledig op maat voor u ingericht.

Bij het afsluiten van een jaarcontract worden geen kosten voor de conversie in rekening gebracht. Kiest u voor een maandcontract, dan bedraagt het eenmalige conversiebedrag € 80,-. In beide gevallen kunt u twee maanden kosteloos kennismaken met Advoperfect.

Bij het gebruik van Advoperfect is lidmaatschap van de gebruikersvereniging verplicht. De contributie bedraagt €24,-  per jaar.

Wilt u meer informatie of persoonlijk advies over de overstap?
Neem dan gerust contact op via 06-13357731 of stuur een e-mail naar stephann@snaap.nl. Wij denken graag met u mee.

G-A-A-P.NL• tugelaweg 55a amsterdam • +31 6 1335 7731• stephann@snaap.nl • kvk Amsterdam 55197396 • btw NL851604262B01